Streetstar

Nu ska jag ..

.. berätta lite om när jag var på Streetstar. Det var första gången jag var på Streetstar. Det var så jävla grymt, när man kom in så kände man musiken dunka och rytmen i sig. Det var som att komma till en hel annan värld. Det var så häftigt och så roligt och jag ångrade verkligen inte att jag åkte dit även fast jag kanske kom hem sent och inte hann och plugga.

Jag åkte i alla fall dit tillsammans med Adrian och Patricia, där träffade vi Kibbe och massa andra. Och så var det jätte många från M.A.D Dance som kom efter oss. Det var jätte grymma dansare där från olika länder och så tävlade våra vänner där.

Martha, Nicki, Angela och Cynthia gick vidare ända till finalen. Martha och Nicki vann hiphop delen och får åka till Paris. Snacka om lyx. Tyckte att Angela och Cynthia oxå var jätte duktiga eftersom dom kom så långt och var så små. Theresa, Lollo och Frida var oxå super duktiga!









Där fick ni bilder på mig, Patricia och Adrian.
Videoklipp håller jag fortfarande på laddar upp, alla är inte klara än men lägger ut vissa.



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?