Glad alla hjärtans dag



Sen första dagen jag såg dig har jag inte lagt märke till dig alls. Men åren gick och jag lärde sen att känna dig. Och nu har jag helt klart fallit för dig. Älskling, du är underbarast.

Varje gång våra blickar möts så drunkar jag in i dina fina grönblåa ögon. Varje gång du kramar mig så får jag rysningar och aldrig vill släppa dig. Varje gång våra läppar nuddar varandra så smälter mitt hjärta och jag önskar att jag kunde stoppa tiden där.

Att vara kär är den bästa känslan som finns, och jag har helt klart blivit kär i dig. Varje dag i skolan så har jag ett leende på läpparna, bara för att du är där.

D.P
jag älskar dig och glad alla hjärtans dag <3


Postat av: wari

sjuk fint header:D^^

2010-02-14 @ 13:46:29
Postat av: Emma Eriksson

aaaw va sära ni är varre :P<33 :)

2010-02-15 @ 16:14:18
URL: http://emmasbiatch.blogg.se/
Postat av: Varissa

haha :D

2010-02-15 @ 17:27:58
URL: http://alltomvarissa.blogg.se/
Postat av: D.P

ÄLSKAR DIG BABY

2010-02-16 @ 19:20:06

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?