Välkommen till vår betong




Den här låten symboliserar den här dagen
<3


Postat av: Anonym

ÅÅH TÖNTAR! leker värsta speciella -.- spyr på er

2010-02-08 @ 16:27:26
Postat av: Varissa

ÅÅÅÅÅÅH SÅ MOBBAD DU ÄR som inte vågar skriva namn. haha din fegis tagga om du ska klaga, min blogg fan ;)

2010-02-08 @ 21:51:11
URL: http://alltomvarissa.blogg.se/
Postat av: Smutsar inte ner din blogg med mitt namn....

Håller med första komentaren, och jag vet vem du är! ;D

Vaddå betong? Då har du inte varit med om betong skruttan! Ett litet place i Nacka vid namn F******** där snackar vi betoooong!

Lek inte lite förortsungar, för det är ni verkligen inte!

2010-02-10 @ 00:25:55
Postat av: Varissa

haha gumman 4 ord till dig

STICK FRÅN MIN BLOGG ;)



min blogg, mina regler. jag skriver fan vad jag vill, lägg dig inte i ok? jag bryr mig inte om nacka, caaaaaaaaaaare fattar du det? haha inget jäävla liv att sitta hacka på andras bloggar, har du inget bättre för dig? haha nej du är ju så beroende av min blogg, om du inte är det så kommentera inte din tönt

2010-02-10 @ 17:12:11
URL: http://alltomvarissa.blogg.se/
Postat av: Anonym

beroende? du förlorade precis en läsare...-.-' ser ingenting bra med att sitta och läsa allt tråkigt skit du skriver... du har ändå inget vettigt att skriva... värsta fjortisen du e. och jo, man märker att du e wb foki, vi alla märkte de years ago HAHA .................................försök inte leka att ni e värsta blattarna. ni skämmer ut oss. ni gör så att vi får dåligt rykte! skärp er era fula töntar. och du e väl inte en person man skulle kalla blatte direkt? du e ju typ kines? de e ju som att kalla en fransk för blatte här i sverige. vadå dina regler? vilka regler? HAHA skriv en lista så ska vi se vad du har för "regler".... som om någon skulle följa dom.

Tror inte du fattar låten, skämmigt värre!!! HAHHAHAHAHAHHAHHAHAHHAHAHHAHAH

2010-02-10 @ 18:15:07
Postat av: jennifer

phaha.. har hon ens påstått att dom är förortsungar? hon skriver att låten symboliserar dagen, inte att den stämmer in, dumma fanskap.

2010-02-10 @ 19:27:44
Postat av: Anonym

-.-

-.-

och

-.-



Mm, visst det är din blogg och dina regler! Men om du skulle få bestämma alla regler skulle världen vara en katastrof!



Och juste! Jag hackar på andras bloggar bäst jag vill. Och joo jag har ett liv. Går i skolan, är me kompisar o.s.v, o.s.v! Jämnfört med dig! Måste uppdatera dig hela tiden för att få synas! Hahahahaha garvar bara asså! I skolan får du väl inte tillräckligt med uppmärksamhet! Har sett de!



Och nej! Jag är verkligen inte beroende! Det är två personer ibland tre olika personer som komenterar din blogg, och vi känner varandra!



Första komentaren här är inte ens jag? :S

Såå lek inte -.-

2010-02-11 @ 00:27:50
Postat av: Varissa

hahahahahahahhahahaa omg jag skrattar bokstavligen åt era kommentarer, hahahahahahah hur mogna är ni igentligen?



jag har inte påstått att jag är blatte eller förortsungar lr nånting lr hur? hahahaha ni kommer bara med bulllshit men ser det ut som mitt ansikte bryr sig? CAREFACE!



haha tar knappt åt mig, säg hur mycket saker ni vill och om ni vill. möt mig istället ;)

2010-02-11 @ 09:36:33
URL: http://alltomvarissa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo det har du? omg bajsunge, hejdå

2010-02-11 @ 15:18:01
Postat av: Varissa

haha nej det har jag inte?

haha bajsunge (?) hur gammal är du?

aa hejdå dra ;)



och ni andra, snacka inte så mycket skit bakom datorn. säg det face to face istället ;)

2010-02-11 @ 16:53:06
URL: http://alltomvarissa.blogg.se/
Postat av: ...........................................

Varför ska vi säga det face to face för?!?! Vill inte möta din stinkande andedräckt! Tusan asså! Stinker bajjamaajja!



Och jooooo! Du leker Foki! Såg i skolan. Du stod och hade mobilen framför munnen precis som Foki har sin hand framför munnen för att verka gullig! -.-



Och du skulle inte kunna göra nått åt saken om vi sa det face to face... Skulle inte spela nån roll liksom!?!



"haha tar knappt åt mig, säg hur....." Du tar (knappt) åt dig.. Så det betyder alltså att du tar åt dig. Men inte så mkt! Fjolla-.-

2010-02-13 @ 00:10:36
Postat av: Taoischh

fett snygg header du är ju typ bäst!!!



Go varissa!!!! ♥

2010-02-13 @ 11:11:48
URL: http://taozz.blogg.se/
Postat av: Varissa

hahahahahaha det är bara så jävla fegt av dig att inte säga det face to face. säg vad du heter ska jag prata med dig ;) hahahahah nej självklart du vågar ju inte för du är rädd för att alla mina vänner ska hoppa på dig.



hahahahah snacka inte så mycket skit bakom skärmen gumman. om du vill kan du få en box i ansiktet istället ;) kan inte fatta att jag slösar tid på en snorunge som är avundsjuk och kallar mig massa saker. hahahhahaha det är så typiskt asso ;)



angående min andedräkt, du har ju knappt pratat med mig. hahahahah säg inte massa lögner när du inte vet nått om mig. hahahahah vad vill du komma fram till? att du är så avundsjuk på mig? att du vill vara som mig? hahahaha lägg ner lilla gumman, det är ingen idé att du slösar din tid på att kommentera massa bullshit om mig ;)

2010-02-13 @ 11:32:43
URL: http://alltomvarissa.blogg.se/
Postat av: aline

asso lilla gumman asso du är bara rädd att varissa har mer kompisar än vad du någonsin kommer få, och du ska va rädd att om någon ska hoppa på dig så kommer jag va den första !

Jag svär jag står alltid vid varissas sida, vad som än händer. Hon kanske liknar Foki lite och det ha vi också sagt till henne, med wtf .. och ??

r dt något problem med det ?

Och när du säger att du ser henne i skolan och söker uppmärksamhet så har hon all uppmärksamhet hon behöver, däremot så tror jag att du behöver lite mer uppmärksamhet för att du sitter och skriver sånthära i bloggen. Så säg bara vem du är din pussy .. //Aline

2010-02-13 @ 11:59:54
URL: http://paaats.blogg.se/
Postat av: Varissa

aw aline, me love you <3



och föresten, det är bara pinsamt att du/ni håller på som ni gör. visa lite mognad? haha nej det kanske ni inte kan för ni är inte tillräckligt mogna ;) hahahahah jag skrattar åt er bara så ni vet

2010-02-13 @ 12:06:57
URL: http://alltomvarissa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi är mer mogna än er! Asså kom inte o försök vara nått!



Jag har ju sett er! Här i bloggen använder ni vårdat och fint vuxetspråk för att verka förståerliga typ..



Osså sen när ni inte sitter vid en dator är ni fett barnsliga också! Och vem är inte det liksom!?!!



Och neej! Jag är inte rädd över att bli påhoppad av någon av Varissas kompisar! Inte ett dugg!



Och joo! Jag har kompisar. Många. Men även några få nära!



Snacka inte en massa gojja! Ni vet ju inte ens vem jag är? Så vrf säga att jag inte har vänner eller så..

-.-



Bara så ruttet........

2010-02-13 @ 23:17:45
Postat av: Varissa

haha gumman du är inte mogen nånstans när du kommer från ingenstans och kommenterar bullshit?



haha nu ska jag ställa en seriös fråga, vad fan vill du mig? har jag gjort dig nått?



nej inte ett jävla piss, vet ju knappt vem du är. och barnsliga, haha snälla vi är fortfarande barn sålart vi är barnsliga. vi flummar har det roligt, vi leker inte vuxna nånstans!



gumman, tagga ok. om du vill nått så snackar du med mig i verkligheten och inte bakom skärmen. bakom skärmen kan du säga så mycket men vi får se i verkligheten om du vågar säga nått då pussy

2010-02-14 @ 12:43:14
URL: http://alltomvarissa.blogg.se/
Postat av: aline

asso du kommeer attt få så mycket spö när jag får reda på vem du är din fitta det är klart vi är barnsliga för att vi kanske inte änns är nära på att va vuxna.

och??...



vad ska du göra om vi vill leva livet som barn nu när vi kan, bara för att du inte har roligt med dina "kompisar" och försöker leka stor du är en liten pussy som inte vågar säga vad du heter din kuk // aline

2010-02-14 @ 15:12:54
URL: http://paaats.blogg.se/
Postat av: Skit i det du

Fyfan, asså ni leker så jävla mkt, skaffa ett livl. seriöst, ni e fan dumma i hela huvet. Kines -.-''

2010-02-14 @ 19:28:48
Postat av: Varissa

Pålsson, hållkäften och lägg dig inte i -.-"

2010-02-14 @ 19:30:14
URL: http://alltomvarissa.blogg.se/
Postat av: Anonym

-.- säger jag bara..



Förlorade ännu en läsare nu. Tsm med en annan!



Sorry baby! Snart är det dags att lägga ner din lilla blogg va?

2010-02-14 @ 20:21:56
Postat av: aline

jag svär å allt jag kommer bokstavligen döda dig om du kallar varissa för kines igen och det kommer jag göra när du vågar erkänna vem du är din pungkula

2010-02-14 @ 23:56:10
Postat av: Varissa

haha så det är det ni vill, att jag ska lägga ner min blogg? haha det kan ni glömma, jag bryr mig inte om jag förlorar er som läsare, jag har gott om läsare så det räcker ;) och jag har inte gjort er nått? och den här bloggen skriver jag inte bara för att ni ska kunna läsa den, jag skriver den för att jag ska kunna bläddra tillbaka i bloggen så se massa minnen.



haha gumman, jag säger bara att jag kommer inte lägga ner min blogg pga 2, 3 personer hackar på den. haha stackars ni får lida medans jag har bloggen kvar ;)

2010-02-15 @ 08:31:18
URL: http://alltomvarissa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Och sen att du säger att vi är omogna när vi kommenterar din blogg. Varför har du kommenteringsfält överhuvudtaget. Om du har det så kan du ju inte förvänta dig att vi skriver något snällt heller. Sorry, men så är det. Och du är lika omogen om du tar åt dig åt allt "skit" vi skriver. Det tyder bara på att du vet att det är sant fast du inte vågar erkänna det. Du försvarar dig med en fucking ordbok. Snacka lite till, och jag slår dig.

2010-02-16 @ 19:27:37
Postat av: Varissa

hahahah oj jag trodde ni hade dragit ;) men självklart är ni tillbaka.



lilla gumman, jag tar inte åt mig. fattar ni inte att jag bara vill gå er på nerverna? och jag har lyckats eftersom du nu hotar att slå mig. hahahahaha om du inte äns vågar säga vem du är så tror jag inte du vågar slå mig lilla gumman ;)

2010-02-16 @ 23:22:54
URL: http://alltomvarissa.blogg.se/
Postat av: Varissa

Lyssna nu. Det var inte jag som börja, det var ni. Det var ni som höll på kommentera skit innan, om ni tycker det varför kan ni inte bara hålla det inne? Sen håller ni på säger massa andra saker när jag inte sagt ett skit om er. Då vet man vad ni söker efter, bråk. Jag vet inte äns vilka ni är, men ni vet vem jag är. Vi går i samma skola och ni spanar ju säkert in vad jag gör (?) Ni är ute efter nånting, men vad? Om det är bråk så kom och bråka då, istället för att sitta bakom skärmen och tjaffsa. Kom fram till mig, slå mig, kalla mig massa saker. Det är bara omoget att göra så när jag ändå inte gjort er nått. Men det är ert val, jag är beredd, jag är inte rädd, visst om ni vill bråka kom fram till mig. Men jag säger bara en sak, jag slår tillbaka. Det är inget hot, men jag säger det bara, jag slår bokstavligen tillbaka.

2010-02-17 @ 00:11:05
URL: http://alltomvarissa.blogg.se/
Postat av: Anonym

hah jag tror inte du har fattat det riktigt. du går oss inte på nerverna. det här e kul. du tål inte att man skriver det man tkr utan måste försvara dig direkt. vi kommenterade en sak om vad vi tkte och sen så skriver du att vi e omogna... okej.........? e inte du lika omogen då som skriver tillbaka massa shit? du skriver ju typ 3 A4 till oss. lägg inte ner din blogg, lägg ner din blogg...WHAT EVER! gör som du vill who cares? not me.

nej vi e inte stalkers... we have a life. ibland kan man ju se dig helt random det betyder inte att vi kollar på varenda sak du gör. Så känd för oss e du inte. nej vi söker inte bråk. vi skrev en kommentar, so what? ignorera om du inte pallar. de e ju du som söker bråk isf. Det här e den absolut sista kommentaren jag skriver. ADIOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-02-17 @ 10:41:11
Postat av: Varissa

att skriva fula äckliga töntar och att vi leker förortsungar, såklart jag försvarar oss. Lixom det gör vi inte, vf äns säga det? Om ni tycker det, låt bli att kommentera, för jag kommenterar tillbaka.



om inte ni bryr er, varför fortsätta? ni gör exakt som jag. det jag tycker är fegt av er är att ni äns inte vågar säga vilka ni är, och senaste kommentaren skrev nån att den skulle slå mig? ska inte gå er på nerverna, men jag väntar på mitt slag. ska se om ni vågar.



btw. ni skriver exakt lika mycket som jag, haha.

2010-02-17 @ 21:29:08
URL: http://alltomvarissa.blogg.se/
Postat av: aline

jag kommer slå sönder dig som skriver du skulle bara våga röra varissa och du ligger död under mina fötter fattar du det elr din mamma töjare , säg bara vem du är din kuk sugare!

2010-02-17 @ 23:54:53
Postat av: Anonym

Asså ni är bara små skitar....



Bye Bye!

2010-02-20 @ 01:15:02
Postat av: Varissa

och ni är bara fett mobbade :)



ni har sagt hejdå flera gånger, när ska ni mena det?

2010-02-20 @ 07:50:15
URL: http://alltomvarissa.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?