Alby

Hejsan! ♥

Jag har varit i alby med Dannis, Samme, Nathi, Rodde och Erick. Jag, Dannis, Samme och Nathi gick upp för albybacken medans vi väntade på Rodde och Erick. När dom kom så spelade vi volleyboll, jag har blivit lite bättre på det i alla fall xD Jag har kommit hem och jag har käkat en hel kebabpizza för mig själv. Ska hämta melon i kylen nu, hihi. Pusspuss!


"Tänk dig att du är en tandkräm" WTF?


Dannis och Samme gick upp för hela backen

 
Nu är jag och Nathi påväg upp x)


Nu är vi uppe :)


Såhär ser det ut häruppe


Där kommer Dannis och Samme från några buskar, oj undra vad dom har gjort o.O


Samme, Dannis, Nathi och jag :)


Jag och Dannis, yeah :D


Jag mediterar haha x)














Bildbomb på mig och Dannis x)


Berg kan oxå vara söta xP Mount Everest <3










Här spelar vi volleyboll, det är fett kul :D



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?