Birka Paradise

Hejsan bloggen! ♥

Jag har kommit hem nu. Har haft det riktigt chill på båten. Förlåt för att jag inte bloggade på båten, men det gick inte även fast jag hade själva internet bredbandet med mig. Nu har jag ingenting mer att blogga om, ska ladda upp lite bilder från båten istället. Pusspuss!


Vårt rum


Utsikt


Jag och lillebrorsan


Vi vinkar till båten




Jag och mamma




Brorsan badar


Själv har man ju oxå badat


Ligger och solar nu


Utsikt


Jag inne i bubbelpoolen














Middag


Förrätten


Varmrätten


Efterrätten


Birka Paradise










Dricker slush




Jag, brorsan och mamma


Frukost




Utsikt


Oj vad det blåste


Brorsan spelar sån här grej som jag inte har nån aning om vad det heter








Lilla jag lyssnar på musik



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?