Mitt inlägg (rubrikbrist)

Hejsan! ♥

Jag har varit på Pride Paraden med Gabbi och Tiara. Sen så gick vi runt i stan, åkte till Skärholmen och åkte sen tillbaka till stan. Sen kom vi hit till Tyresö och luffa lite, var med Edessa och Hazal kortis och nu är jag hemma. Btw. så har jag tagit jätte många bilder idag!

Nu ska jag packa väskan för jag ska sova hos Tiara med Gabbi. Först ska vi vara ute lite och ta ett kvällsdopp. Imorn så ska jag åka in till stan på dagen och shoppa loss! Har fått 1000 kr, 500 av pappa och 500 av mamma. Sen halv 6 har jag träning. Så imorn så kommer jag inte att blogga på hela dagen, så är det när det är sommarlov.

Jag kommer tyvärr inte att hinna lägga upp bilderna nu. Får göra det imorgonkväll. Ni får ha det så jätte bra!


Kärlek till er alla <3



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?