Skansen

Hejsan! ♥

Idag så har jag varit i Skansen med mamma, brorsan och Dannis. Det var kul, men det slår inte Thailands Zoo ;) Vi bestämde att nästa år när jag åker till Thailand så ska Dannis få följa med, hoppas bara på att det blir av nu.

Efter vi varit i Skansen så åkte jag och Dannis till alby. Där var vi med Nathi och Adrian och spelade volleyboll. Sen badade dom och självklart kunde inte jag bada. Ville oxå bada eftersom vattnet var fett skönt.

Har inget mer att blogga om. Förresten så har mamma köpt en ny teve till mig ^^ Hihi. Pusspuss!

































































































Det har tagit så jävla långt tid för mig att ladda upp bilderna. Det var pga att mitt internet eftersom den hoppa ut och in hela tiden. Skit jobbigt men äntligen är jag klar så varsågod!



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?