Söndag

Hellu! ♥

Råkade somna igår när jag skrev det hära inlägget. Igår var jag ute hela dagen. På dagen var jag och badade i alby med massa vänner. Senare åkte jag till ringen och mötte några andra vänner. Sen senare på kvällen vid halv 12 så åkte jag, Hb, Emma, Gabbi, Patricia och Kolo dit och då hoppade jag, Hb och Gabbi i vattnet. Det var skit varmt, varmare än på dagen. Jag kom hem vid halv 2 och skrev det hära inlägget men råka somna. Ska gå och äta frukost nu och börja fixa mig eftersom ska till Grönan. Pusspuss!



Valli, jag och Aline + Adrian bredvid


Aline fett gay :)


Min lilla rooompaaa ;)


Min underbara kropp


Jag och Aline har kul på Anwar


Adrian och Nathi


Ronja :)


Jimmy


Adrian fett söt :D


Anwar homo :)


Nathi rasist :)


Jag då, ok skit ful men whatever


Angela :)


Där ligger jag och solar, i bakgrunden står Aline på Anwars rygg



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?