Tisdagen

Hejsan! ♥

Jag har varit ute med Samme och Dannis. Vi har gått runt överallt och skrattat, sen kom Karima och Jonas och var med oss. Vi har varit vid centrum, vid forellen och vid andra ställen. Vid granbacken träffade vi Edessa och massa andra, dom körde brändboll så vi var med. Störningsjouren (stavning) kom och sa till oss att vi inte fick skrika så vi blev tvugna att köra viska leken, det var ganska kul för när man viskar nått så blir det ett helt annat ord i slutändan. Efter det började vi köra blindbock och vid 11 drog jag, Samme och Karima hemåt.

Det här blir nog sista inlägget för ikväll eftersom mitt internet inte funkar i mitt rum och jag orkar inte sitta här i vardagsrummet. Ska nog sätta på nån film och somna till den. Har träning klockan 11 imorn så måste upp tidigt, bloggar imorgonbitti om jag inte försover mig.


Godnatt bloggen! ♥



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?