Bio: Streetdance 3D

Hejsan! ♥

Jag gick på bio med Patricia, Adrian och Erick och tittade på Streetdance 3D. Egentligen skulle Rodde med men han orkade inte. Efter filmen var slut så kommer Rodde och står bakom oss, jag börjar skrika, blev skit rädd. Trodde inte äns att han var här, han hade tydligen suttit bakom oss hela tiden, fett retard. Men vi åkte hem tillsammans och var i nyboda ett tag, har dansat och flummat lite lilla jag. Nu är jag i alla fall hemma, ska ladda upp lite bilder nu. Pusspuss!


Adrian mr lonely x)


Jag och Patricia, jag har värsta fuldagen idag :O


Erick och Rodde, töntar :)


Filmen vi såg var gryyyymt braaaaa! Betyg av mig får den 5/5, ni som gillar dansfilmer ska se den. Den är tung, rolig och bra. Man blev verkligen inne i filmen, det gjorde så att jag saknade hiphopen.



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?