Bio: Terror on Elm Street

Hejsan! ♥

Det blev bara jag, Anwar, Nathi och Adrian som gick på bio. Vi tittade på Terror on Elm Street i heron city. Jag var typ den ända som skrek i salongen, kan säga att filmen är riktig läskig, från hela början till slutet. Jag klämde Adrian i handen och Anwar i armen x) Men ni som gillar skräckfilmer ska självklart titta på den, läskig i betyg 5/5. Kom hem för ungefär en timme sen, ska bara titta runt lite på internet och sånt nu. Pusspuss!

Medans vi väntade på tiden så var vi inne i spelhallen


Adrian kör nån skjutspel mot zombisar, jag blev rädd för zombisarna :O


Nathi och Anwar, asso spana in Anwars rumpa :O Enorm!


Den här filmen såg vi. Vet ni vem Freddy Krueger är? Han är en mardröm och dödar folk i sömnen, om man dör i sömnen så dör man på riktig. Om ni vill veta vad den handlar om så får ni söka på Freddy Krueger på google ;)


Postat av: rozan

ååh jag älskar skräckfilmer, vill se den på bio men får inte för jag är bara 13 och det är ju åldersgräns -.-

2010-06-16 @ 00:31:28
URL: http://rozansvardag.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?