Midsommar Latino

Hejsan! ♥

Jag har varit på Midsommar Latino som ligger nånstans där vid blåa linjen. Det blev en lång promenad för mig och Adrian från husby station :O Asso jag skojar inte, vi var helt lost i husby. Blev tvungen att fråga folk och lyssna på vart musiken kom från. Men det var i alla fall ganska kul där, tittade på massa uppträdanden och så. Nu bjuder jag på lite bilder. Pusspuss!

  
Jag och Adrian på tunnelbanan påvägen dit




Melpo sjunger, Alex och Steffi dansar i bakgrunden


Churros :D


Jag och Adrian med födelsedagsbarnet Ingrid :D


Jag och Barbara :)


En tjej, Ingrid och jag :) Minns inte vad hon heter xD


Haha Adrian och hans långa tunga x)


Jag och Ingrid :D




Några dansare, ganska coolt det dom dansade :) Men vet inte vad det kallas tyvärr :$








AQceS Dancers


Adrian, jag och min karamell äpple (aa)


Det blev gaaaaalet på scenen!

 
Jag och Adrian








Enough Dance Crew






Danjah sjunger, Enough dansar i bakgrunden








En dansgrupp från Malmö





Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?