Onsdag

Hejsan! ♥

Jag har inte varit hemma så därför har jag inte kunnat blogga. Idag så slutade jag skolan typ vid 4, skulle egentligen sluta 20 över 3 men jag ville gärna bli klar med mina bebiskläder för att få betyg så stannade kvar och jobbade. Men nu är jag i alla fall klara med dom och jag är faktist jätte stolt! Efter skolan så var jag lite med Wari, Marcus och Jesper. Ja, dom skulle snacka så fick vara med i konversationen. Sen klockan 5 hade jag träning.

Jag kom typ hem nyss, på träningen så fick vi visa upp våra egna koreografier vi hade i läxa, sen dansade vi lite och sen så fick vi lära oss lite om dancehall, artister, dansare, steg och fester i Jamaica. Jag ska bara ta och vila nu, bloggar igen senare. Pusspuss!


Jag just nu


Postat av: Pompom ღ

Tack för smset älskade fisk :) Kommer att sakna dig jääätte mycket ! Puussarrrr, ey du glöm inte att skvallra för mig om vad som händer här i Sverige :) Hej dååå, ses om en månad. Älskar dig fiiiissskkk :)

2010-06-03 @ 09:32:54
Postat av: Pompom ღ

Juuuste, du är världens sötaste fisk syster ! :D Hahaha

2010-06-03 @ 09:33:19
URL: http://strawberrycupcakes.webblogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?