Sommarlov!

Så skönt det är nu med sommarlov!
Den här terminen gick jag ut med 3 VG och resten G. Jag tycker att det var skit bra, bättre än förra terminen i alla fall. Efter avslutningen så åkte jag, Patricia, Cynthia, Nathi, Anwar och Adrian ner till tyresö strand. Vi tog båten därifrån och åkte ut på havet. Vi åkte till nått ställe och bara chillade och hade kul.

Vid 4 åkte jag, Patricia, Cynthia och Adrian till nyboda. Och så har det hänt lite grejer som jag inte orkar ta upp här på bloggen. Är i alla fall hemma nu och har haft en skön dag tills vi kom till nyboda. Nu ska jag bara ligga och titta på teve för mår illa, bloggar sen. Pusspuss!

Bilder från idag


Jag och Patricia


Patricia, jag och Cynthia


Adrian och Nathi på båten


Anwar, jag och Adrian


Haha söta Anwar :P


Vattnet


Nathi, Patricia och Cynthia
Haha blev tvungen att ta den här bilden, titta så rädd Patricia och Cynthia är xD


Jag och Adrian


Lilla jag och Adrian där bak x)


Adrian, Nathi och Patricia


Cynthia, jag och Anwar


Haha fan vilken snygg bild


Sexig ställning, och så står Cynthia där bak på ett ben x)


Skulle egentligen gå på Sakos bal idag men kunde inte pga vissa anledningar,
men såg han utanför mitt fönster så tog en bild :)


Postat av: Alexandra

Va rolig att åka båt.

vill också göra det :P

2010-06-10 @ 12:35:37
URL: http://alexandraburakhon.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?