Tisdag

Hejsan! ♥

Jag har varit ute hela dan från morgon till kväll. På morgonen var jag på dansläger dag 2 från klockan 10 till klockan 3. Vi körde bara hiphop idag så imorn blir det dancehall.

Efter så gick jag direk till centrum och mötte Parri. Vi åkte till alby. Vi skulle bada men jag bangade så låg bara och sola. Men Parri hoppade i, jag tyckte det var skit kallt :O

Sen så har jag varit i barnsjön med Emma, Pattis, Hb och Chama. Vi har bara suttit på ett berg och chillat. Sen så träffade vi massa andra människor. Vi var jätte många där och det var faktist kul. Chama ramlade i vattnet :)

Jag kom hem för några minuter sen bara, har huvudvärk :S Hoppas jag kan dansa imorn bara för har fått ont i mitt ena ben oxå :( Jag är ganska hungrig så ska hitta nått att äta, jag måste sluta äta på kvällarna. Pusspuss!

Bilder från alby










Själv så vågade man inte gå in mer än det där x)





Nu ska jag klättra ner









Och där failar jag lite







Parri gillar tuttar



Haha :D


Postat av: Parri

HAHAHAHA diitttt säääär ! XD älskar dig <3

2010-06-23 @ 00:47:24
URL: http://jagkallasparri.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?