Torsdag

Hejsan! ♥

Idag så slutade jag skolan klockan 5. Först så städade vi skåpet, jag och Dannis har bytt skåp så nu delar jag med Patricia och Dannis med Karima. Sen så fick vi sitta och lyssna på mini-maria när dom pratade om droger, alkohol osv. Sen så gjorde vi en övning där det var frågor som ställdes så fick man svara ja eller nej.

Efter skolan så har jag varit i nyboda och mixat om våran mix, sen så har jag haft träning. Är i alla fall hemma nu och jag vet faktist inte vad jag ska göra. Ska väl titta lite på facebook och så, om ni undrar varför vi har tränat så är det inför imorn för imorn ska vi uppträda i min gamla skola njupkärr där bland annat min lillebrorsa går nu. Aja, bloggar sen. Pusspuss!


Jag just nu



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?