Vallen

Hejsan! ♥

Jag var nere i vallen med Tim, Jocke och doms kompis Assan. Gjorde inget speciellt, stannade inte där länge för det blev kallt. Vid centrum träffade jag Samme, Gabbi, Frida och Dannis. Vi alla tog sällskap hem. Jag kom hem för ett tag sen men har bara glömt att blogga. Just nu sitter jag och äter en macka. Ska käka upp den sen borsta tänderna, bloggar sen. Pusspuss!


Jag måste sluta äta på kvällarna -.-"


Postat av: Du vet inte veem ...

Men kom du på att du inte borde äta på kvällarna nu ?! Du är ju redan tillräckligt tjock man kan inte bli tjockare .... Du är fet ... Du är feet ... Du kommer spricka snart ....

Du vet inte veeeem jag är, du vet inte nääääär jag kommer mörda dig .... Men du är ett berg ....... Och du är tjockare än kebenikajse ... Dt finns beviiis ..... Feeeetmaaaaaaaa <333333

2010-07-01 @ 13:01:09
Postat av: Varissa

hej mount everest :) <3

2010-07-01 @ 13:06:56
URL: http://alltomvarissa.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?