Vickans födelsedag

Hejsan! ♥

Jag hoppas Vickan fick det trevligt ikväll och jag hoppas fortfarande hon har det trevligt :) Vi kom fram till Nammes hus lite senare än alla andra. Vi åt middag och efterrätt. Det var en trevlig kväll och så fick jag lära känna 2 andra trevliga människor. Vickan drog klockan 9 in mot stan för att se vad hennes överraskning var, vi alla andra visste ju vad det var men kunde inte avslöja nått ;) Efter hon hade dragit så spelade vi kort och körde kubb. Sen klockan 10 åkte alla hem och nu är jag hemma. Nu har jag faktist ingenting mer att blogga om, grattis igen min älskade VictoriaPusspuss!




Jag och Vickan när jag var hos henne

Förlåt men jag tog inga bilder ikväll för jag hade inte kameran i handen.



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?