Yesterday and Today

Hejsan bloggen!

Förlåt för att jag inte bloggade mer igår på kvällen och idag på dagen, men jag sov hos Patricia. Tog med mig datorn för att blogga hos henne men då funkade inte internet så kunde inte blogga dåra.

Igårkväll så var jag med Patricia, Nathi, Anwar och Rodde. Sen drog jag och Patricia ner till nyboda och var med Barbara och några. Igårkväll så sov jag hos Patricia oxå, hos hennes pappa dåra.

Idag så var jag och Patricia nästan hemma hela dan. Men vi drog ut till centrum klockan 5 för att handla lite. Sen efter vi hade handlat så drog vi hem till hennes mamma och sen till nyboda. Jag har varit hemma och ätit och ska tillbaka till nyboda nu för att snacka. Ska möta Patricia nu i ringen, vi hörs när jag kommer hem. Pusspuss!


Jag just nu



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?