Fredag - sista dagen

(Inlägget skrevs igår, glömde publicera det)

Hejsan bloggen! ♥

Min skoldag var skit tråkig idag även fast jag var fett glad, min älskling var sjuk :( Skoldagen har varit fett kort men ändå så har den varit seg. Efter skolan så kom jag hem, fixade lite grejer sen drog jag till nyboda och mixade med Rigo och Patricia. Sen så hade vi träning, som tur blev mixen klar idag.

Nu är jag i alla fall hemma, är skit trött. Imorn är det Tyresö Dance Award, nån som ska komma? Jag måste i alla fall vara där 12 och jobba. Sen uppträder vi nångång runt 9 på kvällen eftersom det är då grupptävlingarna börjar. Annars börjar allt klockan 3 och klockan 3 är det battle 2 on 2.

På söndag asso i övermorgon så ska jag på skidresa till idre. Kommer vara borta i 4 dagar. Ska samlas klockan 9 på morgonen så kommer inte alls ha tid till att blogga för kommer vara sjuk trött. Men kommer förmodligen blogga på bussresan nångång, och när jag är framme där.

Men imorn kommer jag inte ha tid alls till bloggen, kommer vara borta från morgon ända till natt. Sen på söndag morgon kommer jag vara så trött så jag kommer inte hinna blogga, och jag kommer säkert somna på bussen. Men jag bloggar när jag har tid, pusspuss!

Jag och Patricia på en lektion (igår)








Jag och Anwar på en idrottslektion (idag)







Postat av: burcu

sv; haha^^ :P <33

2010-03-20 @ 12:53:25
URL: http://princessdiarys.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?