Fredags kvällen

Hejsan bloggen! ♥

Jag har precis kommit hem. Vi käkade ju på donken som middag och jag åt fett mycket :O Har gjort det dom senaste dagarna, ett tecken på att min mens kommer att komma snart.

Ikväll så har jag varit hos Moa tillsammans med Dannis, Edessa, Sammy, Shady, Ibo, Sako och Lollo. Och så blablabla orkar inte skriva vad vi har gjort, men vi har haft kul. Dannis slaggar hära och nu vet jag inte vad jag ska blogga mer om. Bloggar mer sen, pusspuss!


Jag lovar att jag beställde mer efter det hära :O


Sammy gangsta ;)


Sen tog han mig som gissla ;O


Jag och Ibo (:


Ibo käkar från kastrullen x)


Aw va söt Ibo är :D


Jag och Daniella, hon ser lite död ut på bilden men det gör inget :P


Jag, Ibo och Lollo

 
Jag och Ibo

Har fler bilder och massa videoklipp som jag tyvärr inte kan lägga ut.
Men ni får nöja er med dom hära :*


Postat av: burcu

det är bra! fortsätt att äta :P fast inte tills du blir till en rund boll :P

2010-03-06 @ 01:25:51
URL: http://princessdiary.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?