Hos pappa

Hejsan! ♥

Just nu är jag hemma hos pappa. Idag har jag ju varit med Pålsson, han kom tidigt till mig på morgonen. Så vi har myst och väntat på Karima och Jonas. Sen vid ett kom Karima och Jonas till mig och då var alla vi 4. Vi gjorde inget speciellt faktist, tiden gick så fort.

Sen gick jag till nyboda och snackade med Kibbe om hur vi skulle vilja att fritidgården skulle se ut och vad man skulle kunna göra, eftersom nyboda ska läggas ner. Aja nu är jag i alla fall hemma hos pappa och väntar på att få ett sms från Karima. Bloggar mer sen när jag kommer hem, pusspuss!


Postat av: ..

är karima och jonas ihop ?

2010-03-04 @ 19:05:45
Postat av: Varissa

nej det är dom inte, typ på g

2010-03-05 @ 11:06:33
URL: http://alltomvarissa.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?