Jag lever

Hejsan bloggen! ♥

Förlåt för att jag inte har bloggat, har inte haft tid eller hunnit.

Igår så var skoldagen helt ok, tror jag. Minns inte så mycket vad som hände. Efter skoldagens slut så satt jag kvar i skolan och chillade lite. Sen följde jag, Karima, Jonas och Adrian med min älskling och klippte sig. Sen käkade vi på sibylla och flummade. Klockan 5 så hade vi träning, fast det var ett möte istället. Men vi tränade efter mötet, vi ska nämnligen uppträda på Tyresö Dance Award. Kom vet jag ;) Vi tränade från klockan 6 till 8 sen så satt jag kvar i nyboda med Karima, Adrian och Jimmy. Sen snackade jag med Sammy och Sako om lite grejer som har hänt som jag tyvärr inte kan ta upp i bloggen. Och sen så sov lilla Lollo hos mig, och vi käkade chips med dipp och tittade på film.

Idag så har jag varit i nyboda hallen med Lollo, Adrian och Bomba och kollat på när Nathi, Rodde och Anwar spelade handbollsmatch mot tyrold. Sen klockan 2 så hade vi träning igen och då dansade vi. Senare på kvällen ska jag typ ut och snacka med Emma och Filip. Får blogga mer sen, pusspuss!


Saknar min bebis :(


Postat av: burcu

sv; haha, tack såå mycket vad glad jag blir <33 =)

2010-03-13 @ 17:59:00
URL: http://princessdiarys.blogg.se/
Postat av: Mr X returns

Pålsson Pålsson, du får börja hänga med oss igen på rasterna istället för att stå och ''strula'' deal ?

2010-03-13 @ 23:24:19

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?