Måndag

Hejsan! ♥

Min bebbi har varit här så därför har jag inte kunnat blogga, vill ju inte vara osocial mot han.

Min första skoldag efter sportlovet har väl varit ok. Lektionerna har varit som vanligt och rasterna som vanligt. Inget speciellt har hänt faktist. Trist skoldag, fast no lektionen var inställd så det var nice.

Efter skolan så gick jag och Pålsson hem till mig. Jag behövde tydligen "motion" så vi gick hem till mig när vi egentligen kunde tagit bussen -.-" Inte för att jag bor så långt bort, men ändå xD Sen har vi bara myst och käkat kebabpizza. Hihi snackar med Wari just nu på msn, haha ganska rolig konversion :P Hihi bloggar sen, pusspuss!


Sammanträffande
Jimmy, jag och Karima hade liknande tröjor på oss idag xD


Sötisen Anwar kan spela gitarr



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?