PÅSKLOV!

Hejsan! ♥

Nu är det PÅSKLOV! Visst är det härligt? Kommer slippa lektionerna ett tag. Sen efter påsklovet så kommer jag ha prao i 2 veckor på en restaurang som heter Brasseriett Södermalm i rosenlundsgatan med Patricia. Nice va?

Idag så har skoldagen varit chill. Klockan 8 gjorde jag provet och det gick bra. Klockan 9 så tittade vi på film, bröllopsfotografen. Den var dålig enligt mig, det var en svensk film :O Ni måste erkänna att svenska filmer inte är så bra. Efter filmen hade vi lunch och efter lunchen gick vi tillbaka till våra klassrum. Då fick vi våra prao papper och så fick jag ett häfte där jag hade omprov i organisk kemi för andra gången -.-" Åh typiskt!

Nu är jag i alla fall hemma, det var jätte svårt att säga hejdå till min älskling "/ Han ska ju bort till åre imorn och vara där ända tills på fredag nästa vecka. Gud vad jag kommer sakna han :( Men nu ska jag titta lite på teve och ta det lugnt eftersom är väldigt förskyld. Pusspuss!


Jag just nu



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?