Tisdag

Hejsan bloggen! ♥

Idag i skolan så hände ingenting speciellt. Hade engelska redovisning idag, man skulle redovisa om sina länder. Jag, Jimmy och Patricia redovisade om Kongo på engelska, och jag suger på engelska! :O Menmen.

Efter skoldagens slut så chillaxade jag i skolan med min älskling, sen mötte jag mamma halv 4 i centrum. Klockan 4 så gick vi på s-mötet. Vi pratade om det som hade hänt, det var blablabla hit och blablabla dit.

Sen klockan 6 så hade jag träning till klockan 9. Vi grattade Martha för att hon vann Juste Debout i Paris. Det är en danstävling, om ni undrar mer om det kan ni googla på det. Hon och Nicki vann ju streetstar så dom fick fortsätta tävlingen där i Paris. Men nu ska jag titta lite på facebook och sen sova, kanske hinner skriva ett litet inlägg till innan jag somnar, pusspuss!


Martha, lite blommor och choklad till henne :)


Vi snackade lite om bland annat Dance Award


Gruppbild på allihopa + Kibbe


Postat av: Anonym

är martha eran tränare eller vadå?

2010-03-21 @ 19:00:27

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?