Torsdag - ingen tid

Hejsan bloggen! ♥

Som ni ser så har jag inte alls haft tid till att blogga.

Skoldagen har varit lång men ändå ganska chill. Inget speciellt har hänt, allt var typ som vanligt. Efter skolan så kom jag hem, käkade och drog sen direkt till träningen. Vi har tränat i 3 timmar. Nu är jag i alla fall hemma. Har skit ont i mina ben. Orkar inte duscha nu så ska duscha imorn på morgonen.

Som ni ser så är min uppdatering väldigt låg, typ ett inlägg per dag. Asso det är så stressit senaste veckan. Träning varje kväll, orkar inte duscha på kvällen så duschar nästa dag på morgonen. Och så är det efter skolan, kommer hem äter, hinner inte blogga, måste dra till träningen. Så har det varit nu den här veckan.

Men min uppdatering kommer säkert bli bättre, hoppas jag. På söndag åker jag till idre med centrumskolan i 4 dagar. Skit nice och dagen innan är det Tyresö Dance Award som ni borde komma på :) Aja, imorgonbitti kan jag vara säker på att jag inte kommer hinna blogga. Det kommer bli på kvällen jag kommer kunna blogga, typ den hära tiden. Vi ses, lovar att allt kommer bli som vanligt igen sen, pusspuss!



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?