Torsdag

Hejsan bloggen! ♥

Min älskling kom till mig 9 på morgonen, jätte gulligt av han. Vår första lektion skulle vara no som började 9.40, men några sa att den var inställd men sen fick vi reda på att den inte var inställd så hälften av klassen var inte där. Sen så hade jag spanska men jag går fortfarande inte på mina spanska lektioner. Sen så hade jag svenska men då var jag på Waris lektion haha. Sen hade jag matte och sen iup. Den ända lektionen jag var på var matten.

Efter skolan så skulle jag och Karima ta bussen hem, men vi missade bussen 2 gånger, haha lyckad. Så vi satt med lilla söta Alex i centrum. Nu är jag i alla fall hemma och håller på och äter. Igår kväll så somnade jag helt plötsligt, var super trött. Men nu har jag ingenting mer att skriva om, bloggar sen, pusspuss!



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?