Tyresö Dance Award 2010

Hejsan bloggen! ♥

Eftersom jag ändå inte är trött än så kan jag ju lika gärna blogga. Tyresö Dance Award i år var faktist kul, förra året så missade jag en hel del pga att jag fick jobba som dörrvakt typ hela tiden. Det var battle, uppträdandet och tävlingar. Jätte kul att se och vara med, jag och min grupp var ju oxå med och tävlade. Jag kom hem för ungefär en timme sen och nu ska jag lägga ut lite bilder som jag tog, fast tog inte många. Sen har jag filmat alla deltagare, fast kommer inte kunna lägga ut dom nu, lägger ut dom i alla fall senare. Pusspuss!


Såhär börjar våran mix, vi är "gatubarn"


Jag och Frida =)


Karima, Frida, jag och Yasemin

 
Jag och Karima haha


Jag och Rodde :P


Postat av: Frida

Haha, äntligen kunde Erick skärpa sig och ta en bild på dig och Rodde, hahahahaha ;)

2010-03-21 @ 15:52:53
URL: http://somebodyswatchingme.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?