Veckan som kommer, och den som kommer efter

Hejsan bloggen! ♥

Ska berätta lite om veckan som kommer och den som kommer efter. Jag kommer inte kunna uppdatera så mycket pga att jag kommer att ha träning exakt varje dag tills Tyresö Dance Award kommer. Det är mycket saker nästa vecka som måste göras så kommer inte alls ha tid med bloggen.

Och veckan därpå så åker jag på skidresa till Idre så kommer vara borta i 4 dagar. Längtar så mycket, inte för att jag kan åka skidor, menmen. Jag kanske tar med mig min lilla rosa laptop så jag kan blogga där, får se om jag får låna internet först. För om inte jag har internet så kan jag ju inte blogga.

Så kommer den veckan som kommer och veckan därpå se ut. Idag ska jag åka med Barbara och sätta upp affischer. Har 20 minuter på mig att fixa mig nu så hinner inte blogga mer. När jag kommer hem så lovar jag att ladda upp bilderna jag inte lagt ut än. Hörs sen, pusspuss!


Gammal bild på mig och Dannis



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?