AIK-matchen

Måste bara säga att det var så jävla kul!
Vi stod i klacken och sjöng och hoppade, det var verkligen kul. En kille kollade på mig hela tiden, han tyckte säkert att jag var knäpp och Emma stod och garva x) Jag har typ tappat rösten, är så jävla trött nu. Ska byta om och så nu, ska bjuda på lite bilder först. Pusspuss!


Jag och Emma


Kolo, Shamsa, Pattis, Emma, Chama och jag


Angela och Tiara värsta tjockisarna


Nu börjar allt partaj


Jag och Kolo


Jag, Kolo och Shamsa


Vi på klacken ;)


Vi gör nånting, vet inte vad det kallas


Det här gjorde vi


Helt galet


Usch, kunde inte se nått då


Där står lilla jag


AIK vann!


Postat av: eve

Det heter tifo ;)

Haha, kul att ni fick gå på en AIK match!

Visst är det underbart? ;) my BIG love ! (a)

hihi, puuuuss <3

2010-05-18 @ 21:48:56
URL: http://lilleve.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAHH AIK ÄGER ALLT !!

2010-05-21 @ 20:36:06

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?