Lista

Längesen och har inget annat bättre för mig.

Hur svarar du i hemtelefonen ?
Hallå?
Hur svarar du i mobiltelefonen ?
Hallå?
Ringer det mycket till dig ?
Vissa dagar, då känner jag mig extra populär (aa)
Ringer du mycket ?
Vissa dagar, men då gillar ingen att svara mig -.-"
Vem ringde du senast ?
Min älskling
Dagens låt ?
Ingen speciell
Hur mycket pengar har du ?
400 kr nånting :D
Senast kramat och när ?
Det måste vara min älskling när han var hos mig
Antal timmar sömn inatt ?
6 timmar
Sov du ensam ?
Aa
Vem sov du hos senast ?
Patricia
Vem sov hos dig senast ?
Patricia
Vem vet mest om dig ?
Hm.. ja, vem vet mest om mig? :O
Vem vet du mest om ?
Hm.. ja, vem vet jag mest om?
Vad ser du fram emot ?
Sommar
Vad vill du ha just nu ?
Kläder ;O
Snyggast i Skåne just nu?
Say what?
Längtar du till ?
Gotlandsresan
Stör du dig på ?
Vet inte :S
Vill du sova bredvid inatt ?
Min älskling :(
Buss åker du oftast ?
Varje morgon till skolan
Årstid är det nu ?
Vår
Anser du dig själv som snygg ?
Jag önskar att jag kunde det
Vem är snyggast ?
Alla är snygga på sitt sett
Har du sett din bästavän gråta ?
Japp
Vad åt du senast ?
En macka :D
Har du varit på ett party ?
Inte idag, men under helgen
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror ?
Du är knäpp
Har du varit utomlands ?
Ja, bara i mitt hemland typ 
Var är dina syskon just nu ?
Min storesyster är nånstans nere i Skåne, min lillebror ligger i vardagsrummet och sover, och min yngsta lillebror är i porten bredvid mig
Vilken tid gick du upp imorse ?
Klockan 6 
Vad gjorde du kl 2 inatt ?
Sov
Vad är det första du gör på morgonen ?
Kliver upp från sängen
Vad ska du göra efter det här ?
Kolla på South Park som kommer nu


Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?