Lördag

Igår kväll så sov jag ju hos Patricia, vi hyrde 2 filmer och kollade på. Young, Single & Angry heter den ena och den andra var American Pie The Book Of Love. Young, single & angry sög från hela första början så vi orkade inte kolla på den så vi bytte direkt till american pie. Den är så klockren så vi satt och kollade på den 3 gånger xD

På dagen så var det ett varmt och jätte fint väder. Så jag och Patricia var ute med Tito en liten stund. Sen så var vi på en promenad med Angelo, Shamsa var även med då. Senare mot kvällen så var vi med massa vänner, orkar inte rabbla upp alla namn. Och så aa, var vi bara, gjorde inget speciellt.

Just nu ligger jag i sängen och skriver med en gammal kompis på msn. Ska bjuda på lite pics nu från dagen. Pusspuss!






Jag och Patricia igår kväll hemma hos henne






Jag och Patricia på dagen


Hahaha Tito försöker passa in med löven




Titta vad söt åsnan är :D


Angelo utanför centrum


Patricia, Shamsa och jag



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?