Måndag

Hejsan! ♥

Jag hade precis skrivit klart inlägget och sen fuckade mitt internet sig så jag är nu tvungen att skriva om allt. Skoldagen har inte varit så jobbig. Missade 3 lektioner vid förmiddagen, men gick på dom 2 sista vid eftermiddagen. Missade lektionerna pga att vi hade uppvisning i stimmet, sen efter det så fick vi visa upp får show för vår musiklärare. Jag hade ett biologi redovisning idag tillsammans med Patricia. Det gick bra även fast vi bara hade skrivit en halv sida tillsammans medans dom andra skrev en hel sida var.

Jag kom hem för ungefär en timme sen. Klockan 6 har jag träning så jag bloggar antingen innan träningen eller efter träningen. Ni får uppvisningsbilderna ikväll. Pusspuss!


Jag just nu - var miss diva today x)



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?