Onsdag

Hejsan!

Idag så stod det att vädret inte skulle vara så bra, men på eftermiddagen så var det skit varmt, så jag bytte om till shorts, tur att jag hade det i väskan :)

Klockan 5 hade jag träning, vi hade ingen lärare så vi tränade själva och det gick bra. Så ni vet så ska vi uppträda imorn i centrum, vid ett tiden.

Jag har inte så mycket mer att blogga om, jag måste i alla fall plugga till matte provet imorn! Jag hoppas verkligen det kommer gå bra. Men här får ni lite pics från idag sen så ska jag göra matteboken sällskap. Pusspuss!




Jag och Patricia, idioten klagar på att hon är tjock, visst är hon inte det? -.-"






Jag, Patricia och Cynthia hade kul med kameran :)








Små bilder vi bjuder på ;)


Patricia och Cynthia, vette fan vad dom håller på med


"Give them a run"


Killarna i klassen spelar fotboll



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?