Onsdag

Idag började jag skolan klockan 8 och slutade 20 över 3. Min älskling fyller år idag så ett stort GRATTIS till honom! Hade köpt en t-shirt och en parfym till han om ni undrade :) Efter skolan så gick vi hem till mig, det kändes som skit längesen vi var med varandra. Fast vi hann inte vara så länge för att jag skulle ha träning klockan 5. Men vi hade det mysigt den korta tiden.

Klockan 5 hade jag träning, fast vi hade ett möte tillsammans med Kibbe och Stephanie i typ en timme. Vi snackade om allt möjligt som handlade om dansen, vi kommer att ha massa uppvisningar, vi kommer att jobba med en lång show som kommer att visas i typ juni, och massa andra grejer. Sen efter det så dansade vi i en timme och nu har jag ont i mina höfter.

Ska göra en macka nu med skagenröra på, blev sugen på det. Pusspuss!

Bilder från idag















 



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?