Tisdag

Hejsan! ♥

Första passet så hade jag matte, vi fick göra en diagnos. Sen så hade jag musik, jag och Patricia satt och spelade gitarr. Andra passet så hade jag slöjd, fortsatte att sy mina bebiskläder. Och efter lunchen hade vi iup, och då hade jag musik med Patricia och Adrian.

Efter skolan var jag nere i vallen med Nathi, Rodde, Adrian, Jimmy och Nico, sen kom Anwar oxå. Vi var där ett tag sen gick vi till donken. Där träffade vi Janet och Victor Chirinos. Efter så gick jag till skolan och väntade på mamma tills mitt utvecklingsamtal skulle börja. Janet och Adrian väntade med mig så jag inte skulle vänta själv, gulligt av dom.

Mitt utvecklingsamtal gick ganska bra. Har inga IG-varningar som förra terminen. Har blivit lugnare i klassrummet och får inte mejl eller hemrigning längre. Yeah! Ligger just nu och tittar på teve, har jätte ont i huvudet. Bloggar senare för har inget mer att blogga om. Pusspuss!


Anwar, Rodde, Jimmy och Nathi


Jag och Adrian


Postat av: Janet

det var roligt att umgås :)

2010-05-12 @ 17:35:47

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?