Tisdag

Hejsan! ♥

Nu är jag hemma, har tagit bort sminket och borstat tänderna.
Idag så slutade jag klockan 3. Efter skolan så gick jag och Pompom till centrum, köpte present till min älskling som fyller år imorn. Och klockan 5 hade jag träning.

Klockan 7 gick jag och Angelo hem till Angelo, vi åt först sen tittade vi på teve. Jag satt vid datan lite först och sen när jag vände mig om och skulle titta på Angelo så hade han redan somnat. Och klockan var bara 8. Men Kibbe kom hem klockan 10 och då gick jag. Fick biokort av han, jätte snällt. Slipper betala bion då på fredag xD

Jag ska lägga mig snart eftersom jag börjar klockan 8 imorn och ska upp tidigt. Ska hämta ett glas vatten nu för är fett törstig. Pusspuss!


Jag och Pompom idag


Titta vad jag hittade i Kibbes kök på skåpet :)



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?