Tyresö huliganer

Hejsan!

Jag var nere i nyboda med Patricia. Vi satt och spelade uno med Steffi, haha vi hade fett kul. Steffi ville ge mig 50 armhävningar bara för att jag råka lägga ett kort så jag gjorde så att patricia vann xD Sen körde vi igen och då var Amanda 2 och 2 till med. Jag förlora båda gångerna -.-"

Sen gick jag och Patricia ner till vallen och kollade på fotboll. Det var Tyresö FF mot några, kommer inte ihåg vilka det var. Det var direkt sändning på kanal 4. Det var värsta Tyresö huliganerna där och tänk att vi kände dom oxå. Vi var där en liten stund, sen gick vi hem för att det var kallt. Jag gick hem tillsammans med Adam och Nicklas. Sen så gick jag en promenad runt ringen ensam, kände för det. Nu är jag i alla fall hemma och tittar på teve, ska tvätta bort mitt smink och byta om nu. Pusspuss!



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?