Var ute med Patricia och Cynthia

Hejsan! ♥

Jag har precis varit ute. Cynthia kom till mig så vi gick ner till ringen och mötte Patricia. Sen gick vi till vallen och bara satt där, det är skönt att vara där. Sen efter en liten stund så gick vi till nyboda och var med dom roliga människorna som var där. Vi spelade basket och hade i alla fall fett kul.

Just nu ligger jag i sängen och har huvudvärk, från ingenstans, vet inte varför :S Ska ta och kolla vädret och se hur många grader det blir imorn så jag kan välja rätt kläder tills imorn. Bloggar mer sen. Pusspuss!


Patricia


Cynthia


Cynthia, jag och Patricia


Cynthia och jag


Jag vet inte vad Cynthia gör med min mun :O


Patricias, mina och Cynthias skor


Jag i Kolos glajor :)


När vi körde basket, final mellan Kibbe och Kolo


Jag och Patricia kickar boll


Chama :D


Haha Angela xD


Jag och Patricia kör basket, jag är tung inte hon :D


Patricia och jag påvägen hem :)


Postat av: chama

varre fett taskigt!!!!!!!!

2010-05-19 @ 15:37:14

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?