I helgen

Hejsan bloggen! ♥

Förlåt för att jag inte har bloggat, men jag har helt enkelt inte hunnit med det.

I lördags så var jag på en AIK match. AIK körde mot Gävle och AIK vann med 2 - 0. Heja Gnaget! Haha, stod i klacken och hejade, det är riktigt kul måste jag säga. Efter matchen var vi på en restaurang i Solna, satt och väntade i en timme för att få maten och fick äta i 10 minuter -.-" Sen åkte vi hem till kära Tyresö och så har jag varit på gårn och jobbat hela kvällen.

I söndags så åt jag på Green Bull i centrum med mamma, lillebrorsan och mammas pojkvän eftersom han fyllde år. Efter det så mötte jag Tiara i centrum. Vid klockan 6 åkte vi hem till Lukas för att fira han eftersom han oxå fyllde år. Och så har vi varit där hela kvällen och haft snack och skoj.

Idag så var det skola, har inte gjort något speciellt än att sitta på lektionen. Slutade halv 4 idag och kom hem för ungefär en halvtimma sen. Ska hitta nånting att äta nu innan min träning börjar. Bloggar sen.

Jag har inte tagit några bilder under helgen eftersom jag inte har haft min kamera med mig och jag har inte haft min mobil eftersom den vart sönder. Men här hittade jag i alla fall 2 bilder från AIK matchen.





Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?