Pluggat hela dan

Hejsan! ♥

Jag hade ett kemiprov idag, gissade lite hej vilt på det. Alla mina prov som jag har haft den här terminen har jag fått G+. So prov om politik G+, matteprov om potenser, procenter, sannolikheter G+, svenska uppgift att skriva en debattartikel G+. Helt sjukt. Kan gissa på att jag kommer få G+ på min engelska uppgift om utrotningshotade djur och säkert mitt kemiprov oxå. Aja, det är väl ändå ganska bra men vill ha VG -.-"

Efter skolan idag när jag kom hem så satte jag mig ner i sängen direkt och började plugga, har pluggat hela dan. Hemma satt jag och skrev labbrapporter som ska vara klart i veckan och i nyboda pluggade jag om monarki med Patricia, Karima och Daniella, vi ska ha en muntlig debatt imorn o.O Har pluggat jätte mycket på sistone, känner mig riktigt duktig. Nu ska jag ligga och titta på film så det här blir sista inlägget för ikväll.

Godnatt bloggen! ♥

Nu blir det bildbomb från igår när jag, Emma, Daniella och Karima satt hemma hos mig och pluggade. Gick väldigt bra, det tror ni inte på va?









































Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?