Yesterday

Godmorgon bloggen! ♥

Igår efter skolan så åkte jag till stan med Gabbi och Emma. Vi har haft en väldigt komiskt busstur påvägen hem, skrattade så mycket så jag fick ont i magen. När jag kom hem blev jag tvungen att byta om snabbt och skynda mig till träningen. Efter träningen så stannade jag kvar i nyboda och det var nån hot chili tävling, man skulle se hur mycket stark man tål, jag åkte ut på tredje omgången xD Sen så har Emma och Gabbi slaggat här.

Nu är vi vakna, ganska tidigt. Är skit trött sitter och gäspar just nu. Idag vet jag inte vad planerna blir, jag ska i alla fall jobba på kvällen i nyboda. Bloggar igen senare.


Jag och Gabbi igår i stan


Jag och Emma igår hemma hos mig


Angela och Cynthia vann på hot chili tävlingen, fett omänskliga o.O


Emma, Dannis och jag igår i nyboda



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?