Förrförra helgen: Patricias fest

Samma dag som vi uppträdde var det oxå Patricias fest. Vi firade festen på en ö i ett gammalt slott. Det har varit trevligt och kul, det kändes som att jag var borta från Tyresö i evigheter. Det bästa där var maten, riktig god måste jag säga (aa) Har inte så mycket mer att skriva om så ska ladda upp bilder istället.


På båten påväg till ön

Angela, Cynthia och Rodde


Nathi, jag, Adrian och Ronja


Patricia


Slottet


Badstället


Matbordet

Nu har vi bytt om till finare kläder



Jag och Patricia












Vi hade lite kul med kameran


Patricia bet mig -.-"


Maten


Tårtan

Nästa dag

Angela, Adrian och Nathi. Haha titta doms ansikte, dom dör av värme


Lilla jag och lilla Cynthia


Jag och Angela


Shamsa, Rodde, Nathi, jag och Adrian


Jag och Adrian. Jag vet att mitt smink har runnit helt handikappad


Sexi

Vi fick testa att köra en sån där ... gräsklippare (?) minitraktor (?)

Angela


Jag


Patricia


Nathi


Adrian


Rodde


Ronja


Cynthia


Shamsa


Åh va söt jag är!


Patricia, Ronja, jag, Adrian och Rodde


Bosse :)


Jag och Adrian. Fyfan no make up


Vi spelar badminton :D


Gud så smal jag är -.-"


Rundtur i trädgården


Äpple


Plommon


Päron


Tomat


Pumpa


Vindruvor


Lite blommor


Jag och Nathi


Åh vilken fin bukett jag har gjort


Nu är det dags att åka hem


Jag och Adrian


Det finns otroligt fina villor vid mälarhöjden



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?