Första skoldagen efter höstlovet

Hejsan!

Idag så började skolan igen, började första lektionen klockan 8.15 med naturkunskap. Ointressantaste ämnet som finns! Fick bland annat tillbaka mitt prov, underkänt! Wtf? Jag hatar på riktigt skolan -.-" Ska få göra omprov och det orkar jag inte med. Men idag fick vi en lektion inställd så slutade klockan 14.15 istället för 14.45. Fast jag var dödstrött sista lektionen och kände att jag inte orkade med nånting.

Beviset på att jag var dödstrött, ligger och sover på golvet

Efter skolan så var jag med Viktor, Becca och Nando. Vi var bara hemma hos mig och låg i sängen och tittade på teve. Ja, gjorde inte så speciellt mycket så det finns inte så mycket att skriva om. Nu ska jag gå och borsta tänderna, sen ska jag kolla på film. Kanske bloggar efter filmen om jag inte hinner somna. Puss!


Jag och Viktor i skolan, jag älskar dig baby <3


Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?