Igår 5/11 - Idag 6/11

Hello!

Igår efter jag varit i stan med Becca så åkte vi till Tyresö. Vi gick till Tyresö Gymnasium och tittade när Viktor, Nando, Matias och massa andra killar spelade fotboll. Efter det så var det jag, Becca, Viktor och Nando. Vi var hemma hos Viktor, där var bland annat hans bror Estefan, Araz, Dana och Mike (Araz & Danas kusin). Vi hade väldigt kul med dom faktiskt, dom skulle ut på fest, lycko dom.

Idag så har jag varit och jobbat, innan jag gick så var jag uppe hos pappa en kort stund. Sen gick jag till Viktor och han följde med mig till jobbet, han kom och hämta mig sen också. Sen har vi bara varit hemma hos mig, kollat på teve och sovit lite.

Imorn börjar skolan, FML!! Ska ligga och titta på film nu sen sova. Godnatt!


Jag och Viktor i torsdags

Jag och Dannis i fredags

Jag och Viktor som täcker ansiktet, igår


Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?