It's friday!

Hello!

Idag försov jag mig första lektionen, så var bara på två lektioner idag. Slutade 12.15, skönt när det är en fredag. Fick reda på vad jag fick på mitt spanska förhör som jag hade innan höstlovet, alla rätt! Min lärare sa att hon har gett folk MVG men aldrig sett någon ha rätt på exakt alla, jag fick rätt på exakt alla!! Gud vad glad jag blev.

Efter skolan så var jag hemma hos Viktor. Vi gjorde pannkakor med grädde och tjockade oss på godis och chips. Jag mår illa nu av allt det dära. Just nu ligger jag i sängen och tittar på teve, senare ska jag ut. Ikväll sover Viktor hos mig också, vi ska titta på twilight eclipse ^^ Vi har redan sett ettan och tvåan, ikväll blir det trean och på onsdag nästa vecka blir det fyran, breaking dawn. Nu ska jag fortsätta titta på teve. Adios!




Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?