Gårdagens kväll 1/10

Hejsan bloggen! ♥

Igår kväll så var jag med Nadja, vi hade jätte kul bara vi två. Vi var helt flummiga, vi busade med killarna som spelade fotboll i tyresö gymnasium. Vi var lite sneaky på dom och dom märkte ingenting. Fast i slutändan så kom dom på oss. Jag och Nadja var sen med killarna Nando, Rodde, Viktor, Matias och Jeisson. Vi satt i ringen och chillade, sen kom Anthony och sen träffade vi Aline. Sen när alla drog hemåt så drog jag med Viktor hem till honom, och där var jag ända tills halv 4 på natten. På vägen hem nerför backen ganska nära min port ser jag nått djur springa förbi mig, om jag har rätt så var det en räv för pälsen och svansen var som en räv, ganska coolt tyckte jag, synd att den försvann in i skogen. Snart ska jag gå och jobba, är hur trött som helst och har massa hårfärg i ansiktet som inte går bort. Bravo. Bloggar senare puss.


Jag och Viktor, tagen under sommarovet den 13 augusti


Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?