Gårdagens kväll 30/9

Good morning! ♥

Igår så var jag på gårn en stund och snackade med Nathi om lite nya grejer som händer runt omkring, det var skönt eftersom det var så längesen jag träffade och snackade med honom, och jag saknar honom. Sen så träffade jag Nando i ringen och sen gick vi hem till Viktor där Rodde också var. Sen var vi ute en stund och träffade bl a. Matias, Nico, Marre, Angela, Simone, Latifa, Yasmin och Emma. Det fanns inte så mycket att göra ute så jag och grabbarna drog till gårn. Där var det skräckfilm på gång så jag satte mig i soffan och joinade dom andra. Sen drog vi ut igen, träffade Nadja en snabbis, var ute en snabbis och sen gick jag och Viktor hem till Viktor. Där tittade vi på ännu en skräckfilm och där var jag tills typ halv 3.

Ingen speciell fredag, idag blir det match. Aik mot Gais på Råsunda Stadion. Näst sista hemma matchen för Aik i allsvenskan. Mot kvällen vet jag inte vad som händer. Bloggar sen.


Jag och tjejerna utanför Råsunda Stadion, bild tagen den 17 maj 2010


Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?