Jaaaaa ....

Hej! ♥

Anledningen till varför jag slutade blogga innan var inte för att jag hade få besökare eller nått sånt, jag hade faktist bra besökare för att bara vara en vanlig människa som skriver om sin dag haha. Varför jag slutade blogga förut var för att jag aldrig hade tid ... Kan säga att jag knappast har tid nu heller ... Men ska försöka, vill kunna bläddra tillbaka minnen. Tiden jag inte blogga så bläddrade jag tillbaka i den här bloggen, haha det var jätte kul att läsa och se på gamla saker.

Kort om min dag. På morgonen var jag på ungdomsmottagningen, kom 20 minuter sen till min första lektion, men fick ingen frånvaro eftersom jag hade intyg. Slutade skoldagen 14.45. Åkte då till forellen för att träffa Nadja, men hon försvann och var seg som satan så jag gick. Var lite i centrum och kollade runt lite i affärer och sen åkte jag hem. Halv 6 jobbade jag och halv 8 hade jag träning, men var inte med för satt och pluggade till spanska provet som jag har imorn. Måste fortsätta plugga så ska försöka att hålla mig borta från datorn nu. Kanske bloggar innan jag går och lägger mig om jag inte är lat. Puuuuuusss.


Jag och min nya ledartröja som jag fick idag från jobbet.
På baksidan står det "GK Trollbäcken Ledare" hihi.


Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?